sobota, 3 grudnia 2011

O matulko moja simka rodzi w kółko!

           Też Cię to spotkało? Wybierasz interakcję urodź dziecko w szpitalu (jeżeli decydujesz się, że simka będzie rodzić w domu to jest mniej więcej to samo) Po kilku godzinach pojawia się komunikat "gratulujemy dziewczynki/ chłopczyka" Wybierasz imię oraz cechy, a po ich zatwierdzeniu simka pojawia się  przed szpitalem z brzuchem i znowu idzie urodzić dziecko w szpitalu i znowu, i znowu...

           Jeżeli po wciśnięciu kombinacji klawiczy Ctrl, Shift i C oraz wpisania kodu resetSim <Imię> <Nazwisko> np. resetSim Jan Kowalski sytuacja się powtarza (jak u mnie) pozostaje zmienić aktywną rodzinę na czas porodu, którą możemy obserwować jak nasza rodząca po wejściu do szpitala wychodzi z niego z maluszkiem w objęciach. Po tym widoku z powrotem przełączamy na naszą pierwszoplanową rodzinkę. Imię noworodka możemy zmienić w ratuszu, a jego cechy (po wpisaniu wcześniej kodu testingCheatsenabled true) klikając na malutkiego z Shiftem i wybieramy "Modyfikuj cechy Sima" (Wiecie o co chodzi, prawda? No taki tekst w tym stylu, nie pamiętam dokładnie.)

          W moje grze jak miałam taką sytuację pokazał się komunikat "Nie możesz wyjść do edycji miasta kiedy twój sim umiera". Trochę mnie zatkało, bo niby kto umiera? Dziecko? Matka?
W tym przypadku po prostu wyszłam z gry bez zapisywania. Po ponownym uruchomieniu musiałam znowu trochę posimsować od czasu poprzedniego zapisu, a gdy doszło do momentu powtarzającego się w kółko porodu postąpiłam tak jak opisałam w drugim akapicie.

          Jeżeli po zmianie aktywnej rodziny na czas porodu chcesz potem powrócić do swojej własnej rodzinki, a wtedy twoim oczom ukazuję się puste otoczenie bez możliwości zrobienia czegokolwiek (jak w mojej grze) rozwiązanie tego problemu znajdziesz w poprzedniej notce.

                                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz