poniedziałek, 5 grudnia 2011

Tu zadaj swoje pytanie

Witam ponownie te tajemnicze osoby, którą wchodzą na mojego bloga, lecz nie pozostawiają po sobie żadnego śladu oprócz przeskakującej cyrfy w statystykach.
To notka dla was. Zadawajcie pod nią swoje pytania, prośby czy zamówienia. Będę sprawdzać komentarze do niej codziennie.

A tu próbka mojej twórczości:


Przepraszam za kolory, ale właśnie tak się dzisiaj czuję: szaro...
Szaleje we mnie burza emocji, jest mi smutno, a w oczach zero blasku.
Ale nie ma łez... nie potrzebuję ich, aby pokazać co czuję. Wystarczy mi GIMP.
Czekam na wasze problemy, bo lepiej mi idzie ich rozwiązywanie niż własnych.

2 komentarze:

  1. Zapraszam na mojego bloga
    lechu-swiatnastolatek.blogspot.com !!
    Fajny blog masz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacny blog. Oby tak dalej. c:

    OdpowiedzUsuń