czwartek, 1 grudnia 2011

Simsuj ze mną!

Witam wszytkich którzy w taki czy inny sposób trafili na tą stronę. ^^
Jak można się zorientować po nazwie będzie to blog o simsach. A co do nazwy to, aż się zdziwiłam jak okazało się, że nie jest zajęta! No co? To takie dziwne słowo? U mnie w domu mama się pyta "Ola, co robisz?" w 90% odpowiadam "simsuje" i wszytko jasne. Jak powyżej można zauważyć - jestem Ola. Wolałabym, żebyście zwracali się do po nicku czyli Roxana, ale jak napisze Ola to się nie obrażę :P.
Jestem chora więc od poniedziałku jak tylko wstaję to włączam laptopa. Stworzyłam sobię miłą rodzinkę, o której będziecie mogli poczytać. I opracowałam PATENT NA CIĄŻĘ NASTOLATEK! No taką prawie ciążę nastolatek, ale jednak. A żeby ta notka nie była bezużyteczna jak wszystkie wstępne notki na blogach podzielę się nim z wami już teraz.
Tak więc jak większość z was naszło mnie, żeby zrobić patologiczną rodzinkę z problemami i po bezefektownej tygodniowej męczarni z modami poddałam się. Siedzę znudzona wpatrzona w monitor i zostałam oświecona!
Wystarczy wpisać kod testingCheatsenabled true w okno uruchamiane naciśnięciem jednocześnie kombinacji przycisków Ctrl, Shift oraz C.
Następnie kliknąć na simkę z shiftem i wybrać interakcję "edytuj sima w aplikacji stwórz sima" lub "wywołaj zmianę wieku".
Jako dorosła niech postara się o dziecko, a po jego narodzinach znów klikamy na naszą młodą mamę z shiftem i wybieramy "edytuj sima w aplikacji stwórz sima" i zamieniamy ją w nastolatkę.
W relacjach pomiędzy nastolatką a noworodkiem jest wskaźnik syn/córka!
Wiem, że to nie to samo co poród nastolatki i pewnie wielu w was będzie narzekać lub miała jakieś pretensje. Ale jest sporo plusów: ZERO MODÓW, ZERO HACKÓW, NIE NABAWISZ SWOJEGO KOMPUTERA NA JAKIEGOŚ WIRUSA ORAZ GRA NIE JEST SPOWOLNIONA.

Notka dotyczy simsów trójki.
Proszę o Wasze opinie i wszelkie pytania co do gry w komentarzach.
Obiecuję jutro lepszą oprawę graficzną bloga.
                                                                                  



                                                                                                        

3 komentarze:

  1. W pewnym sensie ta nazwa nie jest normalna, ja nigdy nie mówię że simsuje. Wogłóle nie mówię mamie bo ona też gra w simsy, a co do kodu to jest przydatny. ZAPRASZAM DO MNIE. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Super. Chociaż radziłabym ci zmienić nagłówek bo po wpisaniu w google "Jak nastolatka może być w ciąży" Wyskoczył mi twój blog i zrezygnowałam z poszukiwań. Skusiło mnie dziś i przeczytałam notkę. Tak to wszystko ok. :) Zapraszam Cię do mnie i nie obraź się i nie myśl że odgapie bo ja też chcę zrobić notkę o ciąży nastolatek ^^ pomysł miałam wcześniej tylko nie mogłam dokończyć posta bo spotkąłam się z dość dużym problemem który przedstawię ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję dzięki za radę kochana ! Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń